Avaleht
Korvis: 0 tk.
Summa: 0.00 €
Kool
Suurenda
€6.00
tk.

LIIGU, MÄNGI, ARVUTA

Matemaatikamängud lasteaias ja esimeses kooliastmes
Autor(id): Küllike Kütimets
Toimetanud: Kristi Kingo
Illustreerinud: Piret Tagel
Näidisleheküljed (PDF)
Ilmumisaasta: 2018
Köide: PK
Lehekülgi: 52 lk.
Kaal: 150 gr.
Formaat: B5
ISBN: 978-9949-492-82-4
Lisamisaeg: 10.01.2018.a.
„Liigu, mängi, arvuta“ on raamat, kus eelkooliealised ja 1.kooliastme lapsed õpivad matemaatikat, eesti keelt ja teisi õppeaineid mängu abil. Mängudel on kindlad reeglid, mille täitmine on oluline. Mänge võib mängida igal pool, nii toas, õues kui ka looduses. Mängud aitavad kujundada isiksust, õpetavad arvestama kaaslaste huvidega, ennast pidurdama ja teistega suhtlema. Mängude kaudu saavad lapsed matemaatikast aru ja leiavad, et see on põnev. Matemaatilises mängus õpib laps mõistma ümbritsevat maailma ning arendab oma tähelepanu ja mälu. Mängides lahendavad õpilased ülesandeid endale märkamatult. Mäng vähendab tunnis pinge ja annab vaimule puhkust, et lapsed suudaksid keskenduda õppetööle. Õpetaja saab mängude sisu ja/või raskusastet muutes kasutada neid erinevates vanuseastmetes ja erinevate ainelõikude käsitlemisel. Näiteks muuta liitmise ja lahutamise treenimiseks mõeldud mängud korrutamise ja jagamise mängudeks või kasutada lasteaialastele mõeldud mänge 1.klassis, muutes selleks vajalikke arve. Kogumiku teeb eriliseks see, et kõik ained on omavahel lõimitud. Siin on olemas kõik õppeained: eesti keel, lugemine, sõnavara õppimine, matemaatika, loodusõpetus, liikumine ja lisaks sotsiaalsete väärtuste arendamine.
 Kogumikus on käsitletud järgmised teemad:
loendamine;
arvude võrdlemine;
arvude asend arvureas;
liitmine ja lahutamine;
korrutamine ja jagamine;
geomeetrilised kujundid;
mitmesugused muud mängud.
FaceBook
2003-2021 © Atlex OÜ - Kivi 23, 51009 Tartu - tel. +372 734 9099 - faks: +372 734 8915 - e-post: atlex@atlex.ee
Kirjastus Atlex on Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Eesti Kirjastuste Liidu liige.
ek_logo ekl_logo